příkazy na FPS

16.03.2010 16:33

 

r_mmx "1" - Přidá podporu pro technologii MMX s menším zlepšením fps.
r_sse "1" - Přidá podporu pro technologii SSE s menším zlepšením fps.
r_sse2 "1" - Přidá podporu pro technologii SSE2 s menším zlepšením fps.
r_3dnow "1" - Přidá podporu pro technologii 3DNOW (pouze AMD procesory) s menším zlepšením fps.
r_shadows "0" - Vypne stíny ve hře s významnějším nárůstem fps.
net_graph "3" - Díky tomuto příkazu jste schopni monitorovat stav vašeho klienta (FPS, loss, choke)
cl_smooth "0" - Snižuje FPS pokud je hodnota 1. Mírný nárůst fps.
cl_phys_props_enable "0" - Na mapě je mnoho plechovek, láhví a všeljakých blbůstek, které vám snižují fps. Hodnota 0 tyto věci odstraní a vás čeká nárust fps.
cl_allowupload "0" - Zakáže upload věcí do hry se zlepšením pingu.
cl_allowdownload "0" - Zakáže download věcí ze hry se zlepšením pingu.
r_lod "0" - Příkaz, který rozhoduje jak kvalitně budou vykresleny vzdálené věci. Hodnota příkazu je od-5 (nejvyšší kvalita = největší zátěž procesoru) do 0 (nejnižší kvalita = nejmenší zátěž procesoru).

Pokud vám to nepomohlo, zkuste tyto příkazy, které vám dost zhorší vzhled hry - ale FPS poroste, takže :

cl_show_splashes "0"
mp_decals "0"
mat_bufferprimitives "1"
mat_bumpbasis "0"
mat_bumpmap "0"
mat_dxlevel "80"
mat_fastnobump "1"
mat_fastspecular "1"
mat_filterlightmaps "1"
mat_filtertextures "1"
mat_forceaniso "0"
mat_forcedynamic "0"
mat_loadtextures "1"
mat_mipmaptextures "1"
mat_picmip "1"
mat_reducefillrate "1"
mat_showwatertextures "0"
mat_specular "0"
muzzleflash_light "0"
r_modellodscale "0.1"
r_drawlights "0"
r_DispUseStaticMeshes "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_rootlod "2"
r_drawrain "0"
r_decals "0"
r_dynamic "0"
r_WaterDrawReflection "0"
r_WaterDrawRefraction "0"
violence_hgibs "0"
budget_show_history "0"


Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode